خدمات نمايشگاه مجازی

 

 

 

 

چرا نمايشگاه مجازی ؟

  • آيا تا بحال به اين نكته فكر كرده ايد كه عمر غرفه نمايشگاهی شما و نمايشگاه مربوط به آن چقدر كوتاه است ؟

  • آيا به تناسب هزينه، انرژي و زماني كه صرف ثبت نام، تاسيس، راه اندازي و جمع آوري غرفه خود  نموده ايد رضايتتان كسب شده ؟

  • آيا از اين نكته تاسف نخورده ايد كه چرا مشتريان و طرفهای كاري مهم شما تنها يك يا دو روز قبل و بعد از نمايشگاه امكان بازديد از نمايشگاه را داشته اند و بنابراين موفق به ديدن غرفه نمايشگاهی و كالا و خدمات فوق العاده شما نشده اند ؟

  • آيا تا بحال طرفهای كاري شما در شهرها و كشورهای ديگر از عدم امكان مسافرت به محل نمايشگاه و بازديد از آن ابراز تاسف نكرده اند ؟

 

 

نمايشگاه مجازی عبارت است از مدلی کامل از غرفه های نمايشگاهی و کالا و خدمات درون آن بر روي CD يا وب سايت که حاوي مجموعه اي دلخواه از اطلاعات و جزييات مربوط به غرفه مورد نظر (کالا، محصول، خدمات) میباشد.

امتيازات اساسي نمايشگاه مجازی در مقايسه با نمايشگاهها و غرفه های نمايشگاهی عادي عبارت است از :

1 ـ طول عمر نامحدود : با قرار گرفتن نمايشگاه مجازی بر روي اينترنت و توزيع آن بر روي CD خلا حاصل از تعطيلي نمايشگاه تا سال بعد جبران ميگردد.

2 ـ دامنه اطلاع رساني و تبليغات نامحدود : از طريق توزيع CD و تاسيس وب سايت نمايشگاه مجازی، ميتوان در تمام سطح دنيا به بازديدکنندگان سرويس رساني نمود و بنابراين محدوديت زماني و مکاني بازديد از غرفه که صرفا محدود به يک نمايشگاه چندين روزه میباشد از ميان خواهد رفت.

3 ـ امکان به روز نمودن بسيار سريع اطلاعات : بدليل ماهيت خاص اطلاعات ديجيتالي، هرگونه تغيير و پيشرفت حاصل در کالا و خدمات و اطلاعات و تبليغات مربوطه، سريعا در نمايشگاه مجازی قابل اعمال میباشد.

4 ـ جامع بودن طيف اطلاعات مورد استفاده : با توجه به جامعيت کامپيوتر به عنوان سر دسته رسانه های الکترونيک، در توليد، انتقال و نگاهداري و نمايش اطلاعات متنوع و مولتي مديا، هيچگونه محدوديتي در نوع و گونه اطلاعاتي مورد استفاده در نمايشگاه مجازی وجود ندارد.

  • نمايشگاه مجازی نمايشگاه بدون تعطيلي؛ به روز؛ شبانه روزي و چند رسانه اي و چند زبانه كالا و خدمات شما میباشد.

  • نمايشگاه مجازی نمایشگاه، غرفه و کالا و خدمات درون آن را تا نمایشگاه سال بعد همچنان بر روی اینترنت و CD برپا نگاه داشته و خلا یکساله بین دو نمایشگاه را پر میکند.

  • با نمايشگاه مجازی مطمئن خواهید بود که تمام جزییات کالا و خدمات شما به بازدیدکننده منتقل خواهد شد و مضافا اینکه هزینه آن نسبت به هزینه برپایی غرفه و شرکت در نمایشگاه بسیار اندک میباشد.

  • نمايشگاه مجازی امکان به روز سازی اطلاعات کالا و خدمات شما را به صورت ثانیه ای فراهم می آورد.